srijeda, 9. ožujka 2016.

Lady Queen Light Flash Nail sticker - review

Pozdrav!

Ova svijetleća naljepnica sa Lady Queen Shopa mi je izgledala fora,pa sam odlučila da je isprobam.









*Fotografije su preuzete sa Lady Queen Shopa


Kada mi je stigao paketić,to je bilo prvo što sam probala.Naime ona bi trebala zasvijetliti kada vas netko zove na mobitel,stavite ruku na njega i ona svijetli.Ali....Kakve sam ja sreće,moja,naravno,ne radi :(
Imamo četiri mobitela u kući,ne radi niti sa jednim,tako da nisam niti pokušavala napraviti manikuru sa njom :(
Piše da mobitel treba imati NFC funkciju.Ja ne znam što je to,ali na slici je Samsung,mi imamo dva,i Nokiu,ali,eto,ne radi.
Stvarno mi je žao,jer sam imala super manikure u glavi,i fora mi je,ali stvarno nemam sreće s ovim shopom.
Možda ćete vi imati više sreće nego ja,pa ako se odlučite za kupnju iste,možete je naći ovdje,po cijeni od 2,71$,a pošto nije snižena možete iskoristiti moj kod za 15% popusta.

lady queen 15 % off code

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...