ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

MMS-rainbow nails

Pada kiša i tmurno je,ali u našoj maloj nokto-zajednici ovih dana je sve puno duginih boja,pa je tako i kod mene ;)












 Za ovu manikuru zaslužni su;
-bijeli essence wild white ways
-essence bienvenido a miami
-essence off to miami!
-misslyn #205 heat wave
-misslyn #614 blue lights
-BPS ploćica BP-L018
i,naravno,jelly prozirni pečat ;)

Što kažete na moju dugu? Meni je baš forica ;)
Ne zaboravite pogledati i duge mojih dragih blogokolegica ;)







:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Odlična ideja, a lepo je i ispalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Prvo sam htjela gradient i pecat,ali posto je par cura to napravilo,odlucila sam se za ovo,i bas mi se sviđa ;)

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...