nedjelja, 1. prosinca 2013.

MM sunday-snow mani

Kako tjedan proleti,ni ne okrenem se,a već je nedjelja i vrijeme je za objavu ovotjedne matching manikure.Ovaj tjedan smo bile inspirirane snjeznim pahuljama koje su leprsale nasom regijom,pa ćete tako danas vidjeti puno sniježnih manikura ;)
Otkada sam vidjela temu,imala sam sliku u glavi kako će mi manikura izgledati,i naravno da ne izgleda tako,ali sam zadovoljna i s ovom ;)
Za ovu manikuru sam koristila za bazu Olivia Orkide #94,crtkala sam s Orlyem Au champagne,a sve zajedno sam prekrila sa lakom koji je apsolutno nevidljiv mom mobofotiću,jer sam ga već par puta koristila,a nije se vidio :(
Riječ je o SGGM #143 lakiću.Ima prozirnu bazu prepunu shimmera,koji u boćici izgledaju bijelo,a na noktu daju onaj svjetlucavi finish koji se kod mene ne vidi...
Uglavnom,pogledajte fotke,a ispod njih i što su druge blogerice radile ;)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 28:

  1. Jako lijepo, sviđa mi se zadnja fotka sa pahuljicama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznat da nisam ljubitelj oblika noktiju, al mi se svidja snjezna sumica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su super,godinama ih nisam uspjela uzgojiti da budu
      ovako dugacki,sada niti pucaju niti se listaju ;)
      Hvala ti ;)

      Izbriši
  3. Snezno...carobno...sve ono sto zima sama po sebi jeste <3

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično ti je ispalo. ja sam borove napravila na drugačiji način,ovako nisam znala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥
      Meni su tvoji borici bas slatki,puno bolji nego moji prvi pokusaji ;)

      Izbriši
  5. Manikure nikad ne izgledaju kako ih zamislimo :D Ali ova tvoja je lepo ispala :3

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš je interesantno, kao i Tanya umetnički!

    OdgovoriIzbriši
  7. uf uf kakvi su ti nokti, svaki put dobim napad ljubomore ;)
    super je manikura... bez obzira što ti mislila, ali sve smo takve, uglavnom bolje izgledaju u našim glavama, zato ne se nerviraj :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe,i ja se sokiram kada vidim fotke,uzivo mi ne izgledaju tako dugacki,moram ih skratiti a zao mi je jer mi 100 godina nisu bili ovoliki ;)
      Hvala ti,ali meni su ipak tvoji borici ljepsi ;)

      Izbriši
  8. Prekrasna manikura i fotografije (pogotovo zadnje dvije), a nokti su za deset ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,moram se poceti malo vise igrati sa fotkama ;)

      Izbriši
  9. Baš je lijepo ispalo, posebni lajk za zadnju fotku :)

    OdgovoriIzbriši
  10. super ti je ispalo, zadnja slika je baš prigodna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga,morati cu se poceti malo vise igrati sa fotkama ;)

      Izbriši
  11. Odlicno ti je ispalo! Imam onaj osecaj onako kao da gledam snezni predeo u daljini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao,bas ti hvala,to sam i htjela postici ;)))

      Izbriši
  12. Bas dobar manikir, mnogo mi se svidjaju jelkice!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...