subota, 4. siječnja 2014.

OMG nail strips-stars

Evo i prvog "ozbiljnog" posta u novoj godini.Pokazati ću vam i drugi set naljepnica za nokte OMG nail polish strips koje sam dobila na recenziju,a vi svoj primjerak možete naći ovdje.Moram samo reći da su mi one prve (više o njima ovdje )bile 5 dana na noktima,a bile bi i duže da mi nisu dosadile i skinula sam ih.Ove su mi se počele guliti već drugi dan,što mi je bilo čudno,pa sam se zapitala što je drugačije.Promijenila sam podlak,i skratila nokte,i mislim da je podlak "krivac" za ranije chipanje,naime zamijenila sam Eveline 8u1 sa Depende 3u1 koji sam dobila od Click2Chick,ali o tome u jednom od slijedećih postova ;)
Slijede fotke,još malo božićnog ugođaja ;)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 15:

  1. Haha, girl, midve sva res isto razmišljali pri teh nalepkah, da sva vzeli oboje iste. :) Super izgledajo na tvojih nohtih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha,zanimljivo jel'da ?
      Kao sto si rekla,veliki umovi isto misle ;)

      Izbriši
  2. bas mi je zao sto si skratila nokte. a nalepnice su bas lepe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni,dva su pukla,pa sam ih morala izjednaciti,ali narasti ce oni brzo ;)
      Hvala :)

      Izbriši
  3. Fenomenalno! To je sve sto cu reci ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasne naljepnice :D
    drži se onog što znaš da valja, hoću reći eveline 8u 1 ;)
    meni su, da znaš i to, draži neozbiljni postovi :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da,vratila sam se Eveline,ne mijenjam je vise ni za sta ;)
      I meni su drazi neozbiljni,ali nekada moramo malo biti i ozbiljni,ali samo malo ;)

      Izbriši
  5. Čudno mi je vidjeti krače noktiće ali su ti divni , a manikura savršena kao uvijek <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni,prsti su mi kao cevapcici,ali budu brzo narasli ;)
      Hvala draga ♥

      Izbriši
  6. Hahaha cuj kao cevapcici :))) Bas si me nasmijala :D A manikir je bas u praznicnom duhu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...