nedjelja, 5. siječnja 2014.

Mm sunday-sand Ikat print manicure

Nova nedjelja,nova matching manikura :)
Ove nedjelje tema je Ikat print manikura koju sam ja napravila u sand izvedbi :)
Kao i obično kada nešto radim prvi put,imam dvije verzije,i pokazati ću vam obje.
Meni se više sviđa "blaža" verzija,a vama?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 15:

  1. super ti je ispalo :)
    a meni se više sviđa druga verzija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi je sand izvedba :) Meni se isto više sviđa druga verzija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je super ispalo! I meni se vise svidja druga verzija, mnogo bolje izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. druga varijanta mi je ipak lepša :)
    super su <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha,hvala cure,i mislila sam si da ce tako biti radi veceg kontrasta ;))

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se sviđaju obje verzije, đizssss, hoću i ja takve nokte!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga,kada dođes napravim ti kakve hoces ;)

      Izbriši
  7. Meni su super obe verzije! Divni su ti :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  8. sviđa mi se kombinacija boja. ja sam ovu prekočila,jedva čekam animal print i pahuljice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ja cu vjerojatno preskociti pahulje jer ih nikako ne uspijevam nacrtati ;)

      Izbriši
  9. lol moja izgleda kao tvoja prva verzija :D
    da znaš da su i meni hrapavci pali na pamet a onda se opet predomislila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tvoja bas dobra :)
      Ja hrapavce ubacujem gdje stignem,obozavam ih ;)

      Izbriši
  10. Meni se svidjaju obe kombinacije, a posebno su mi zanimljive zbog ovih hrapavaca. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...