utorak, 19. srpnja 2011.

Maybeline & Golden rose combo

Pozdrav ljepotice!
Danas neču puno pričati,prevruće mi je,pa ću vam samo na brzinu pokazati moj današnji uradak Smiješak s namigivanjem
Koristila sam Maybeline mini colorama Urban orange i Maybeline MNY # 753,lijepa zelena boja za zlatnim odsjajem,3 coata,relativno brzo se suši…

P7180051

Nakon toga sam preko narančastog stavila GR sweet color #36 zelene boje sa sitnim shimmerom,a preko zelenog narančasti GR #174 sa raznobojnim shimmerom.
Ta dva GR sam već davno kupila,a pošto su jaaaako rijetki koristim ih kao top coat,pogledajte slikice Smiješak s namigivanjem

P7180055

P7180056

P7180062

Na kraju su mi ispale neke sedefasto-pastelne boje koje u sjeni dobiju metalic odsjaj,meni se sviđa,a vama?Mislila sam još preko toga svega staviti žuti crackle,što vi mislite,da ga stavim?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 komentara:

  1. Crni crackle bi možda i bio dobar, ali žuti.. hm..

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su ti lijepe ove nijanse! Jaaako mi se sviđa!

    Ne znam šo mislim o crackleu, sama ideja njega je fora ali ne znam dal mi se sviđa na noktima uvijek.

    U svakom slučaju, ova kombinacija je divna!

    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. vjerovala ili ne, meni se više sviđaju čisti lakovi nego sa šljokicama, boje su mi intezivnije na prvoj fotci :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lalica-bio bi bolji radi kontrasta,ali baš hoću nešto svjetlije za promjenu :)

    sweetmouse24-Hvala,i meni se sviđa,znam da sam već dosadna sa crackleom,ali po ovoj vrućini mi se ne da kemijati sa uzorcima,ovo mi je najbrže ;)

    NC-i meni,i definitivno bi bili bolji ispod cracklea,ali,kopalo me kako bi to izgledalo,i sada znam ;*

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...