ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Awards,finaly :))

U vremenu kada sam bila na godišnjem,dobila sam puno nagrada,odn. dvije nagrade od puno cura.Nisam ih stigla odraditi prije,pa ću to sada ispraviti.
Nagrade su došle od Lalice,Pink Diamond,Violet Fairy,Nails From Fairy Tale,Melody of Beauty,Just me and Hohner i Taye,hvala vam cure moje!
Prva nagrada je Top 10 award koju sam već odradila,pa ako vas zanima,možete je pogledati ovdje Smiješak s namigivanjem

Druga nagrada je Best Blog Award
BestBlogAward1

Pravila ove nagrade su:
-linkaj osobu koja ti je dodijelila nagradu
-ispuni formular ispod
-podijeli 7 stvari o sebi
-nagradi 10 blogova
-obavijestite ih o tome
Eto,linkala jesam,a sada formular;

Name your favorite color: (Najdraža boja):
-crna,ljubičasta
Name your favorite song:  (Najdraža pjesma):
-Time of my life iz filma Dirty dancing
Name your favorite dessert: (Najdraži desert):
-pošto baš ne volim kolače,najdraži desert mi je voće Posramljeni smiješak
What makes you mad? (Što te ljuti):
-nepravda
When you’re upset you… :  (Kad si ljuta/nervozna/živčana):
-maknem se od svih i ne pričam s nikim,ili urlam ako me netko nagazi Smiješak s namigivanjem
Your favorite pet? (Najdraži ljubimac):
-to bi bila moja ljepotica i njenih četvero psića Crveno srce
Black or white? (Bijela ili crna):
-crna
Your biggest fear is? (Tvoj najveći strah):
-da se nešto ne desi mojoj kćeri,pogotovo sada kada se pretvara u pravu veliku curu,svakakve gamadi ima na ovom svijetu…
Your best feature is? (Tvoja najbolja značajka/osobina):
-ne mogu se dugo ljutiti na nikoga
Everyday attitude: (Svakodnevni stav):
-ne čini drugima ono što ne želiš da čine tebi
What is perfection? (Što je perfekcija/savršenstvo):
-to ne postoji
Guilty Pleasure: (Grešno zadovoljstvo):
-lakovi za nokte,parfemi,obuća odjeća,ma tipično žensko Smiješak s namigivanjem

7 stvari o sebi neču ponovno pisati,pošto sam to več pisala,pa možete pročitati nešto o meni ovdje Smiješak s namigivanjem
A neću ni nikoga posebno tagirati,pošto je večina vas već odradila ove nagrade,pa tko nije,neka bude tagiran od meneSmiješak otvorenih usta  

Pusa!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 komentara:

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...