petak, 13. svibnja 2011.

I’m in love & it was a Love at first sight!


Drage moje!
Danas sam doživjela ljubav na prvi pogled!Ušla sam u DM i skoro se onesvijestila od sreće kada sam vidjela da su dopunili Deborah policu sa holo lakovima!A ispod holića cijela kolekcija Pret a porter minija,ali nažalost samo jedan holoTužni smiješak E to je bila ljubav,zgrabila sam ga i nisam mogla dočekati da dođem kući i isprobam ga Smiješak otvorenih usta
Znači,lak je iz kolekcije Pret a porter ,zove se Love at first sight nb.13,prekrasne neon roze boje sa puuuno shimmera,dobra četkica,lijepo se maže, dovoljna 2 coata,i brzo se suši,predivan!Danas imam više slika,na suncu,u sjeni,svaka mi je drugačija,ali niti na jednoj nisam uspjela uhvatiti taj prekrasni shimmer.Nisam sigurna je li ovo holo ili nije,ali nije mi ni bitno,meni se jako sviđaCrveno srceCrveno srceCrveno srceCrveno srce!
A prije slikica imam još jednu lijepu vijest,nova kolekcija S-he kozmetike je na policamaSmiješak otvorenih usta!Nisam stigla pogledati kakva je jer još nisu složili sve,ali sutra ujutro sam prva tamo!
A sada slike;

P5110008

P5110009

P5110010

P5110013

P5110018
Boja je najrealnija na zadnjoj slici,u sjeni.Sviđa li vam se moja nova ljubav?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 komentara:

  1. samo se ti zaljubljuj :-D
    jutros sam hodočastila do dm-a... sve po starom, police prazne... došlo mi da plačem od tuge :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Kasnim sa zahvalom na nagradi, ali nikad nije kasno pa tako hvala ti puno na nagradici iako me nije dugo bilo :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema na čemu,dobro došla natrag!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...