ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Essence magnetics <3


Jednostavno obožavam magnetics lakove,nema ništa bolje kada trebate brzinsku a efektnu manikuru Smiješak otvorenih usta Danas ču vam pokazati ona dva iz mojeg zadnjeg haula,jednostavno su mi prekrasne boje,pa sam ih iskombinirala zajedno…
Na palcu i srednjem prstu je hex hex,a na ostalima miracle shine.Koristila sam obični magnet…

P5090003

P5090008
P5090005
Koji se vama više sviđa?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. prelepo obe varijante mi se svidjaju

    OdgovoriIzbriši
  2. nisu mi napeti magnetics. ali ako bih birala između ova tvoja dva onda hex hex definitivno. ekspresivniji je daleko od ovog drugog.

    OdgovoriIzbriši
  3. hexa hexa mi se čini zanimljiviji :-)
    jel to ljubičasta boja, nisam ih još vidila uživo!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bas i ne kontam te magnetske, mislim ne vidim im bas neki efekat. Iako nesto malo sad primecujem na tom Hex Hex :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nisam uspjela uhvatiti uzorak,ali vjeruj mi,uživo su prekrasni!Morat ču napraviti popravni:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...