nedjelja, 27. veljače 2011.

A BIG Saturday mani fail :(


Jučer definitivno nije bio moj dan za lakiranje :((Sjedila sam tri sata i lakirala,i lakirala,ali ne,što god sam probala,nije išlo….Prvo sam uzela jedan lijepi lila lakić da vam pokažem,ali to mi je bilo prejednostavno,pa sam ga skinula.Onda sam uzela šljokičastog kineza,i onda ga ukakala sa frenchom,pa je opet aceton radio.Zatim sam se odlučila na obični french,ali mi je i to bilo prejednostavno,pa sam se sjetila da imam neke zgodne slićice koje sam kupila prije 2 godine,a još ih nisam upotrijebila.Kada sam ih otvorila vidjela sam da su to trake koje moram sama krojiti.Ok,ali nisam imala dovoljno trake za mali nokat(čudno,jer imam full uske nokte),pa je na njemu drugačiji uzorak…Hoću uslikati katastrofu,okinem tri slike,memorija puna,hoću prebaciti slike na komp,bluetooth ne radi…Na kraju sam se predala,i otišla na kupanac i spavanac.Sutra je novi dan,jel’da?
Evo par slićica moje katastrofe,zanemarite zanoktice i šljokice,od silnog skidanja laka su mi sve ruke ispucale,ne moram ni govoriti da sam je danas odmah skinula,i ostavila nokte malo gole,da mi se zanoktice odmore :D






DSC01903

DSC01910

DSC01913
Katastrofa,jel’da?


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 komentara:

  1. ma ne nerviraj se, svatko ima takvih dana :-)
    dobra ideja, na drugoj slici kad nokti nisu tako zumirani izgleda sasvim ok :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma,izgleda,ali kada ja znam kakvi su,nije to to :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...