nedjelja, 26. lipnja 2016.

Born pretty store Thermal Nail Polish Temperature Color Changing Nail Polish #6 - review

Pozdrav ljepotice!

Ova recenzija me je najviše namučila,a lakić najviše razveselio ;)
Iz naslova znate o kojem se lakiću radi :D


Lakić dolazi u boćici od 7,5 ml,lako se nanosi,brzo se suši,i prezabavan je,pogotovo kada je toplije vrijeme;)
Znači,kada su vam ruke/nokti topli,on je bijel,a kako se hlade,tako on mijenja boju u tamno rozu,što je prefora,jer vam prvo potamne vrhovi nokta,pa izgleda kao french ;)
Pošto su meni ruke uvijek hladne,a i snimala sam prije ovih vrućina,ja ću vam demonstrirati sa toplom i hladnom vodom ;)


Video nije obrađen,i nije nešto posebno,ali možete vidjeti o čemu se tu radi.Dakle,malo je reći da sam oduševljena sa ovim lakom,i sigurno ću si uzeti još koji :D





Ovog kameleona možete naručiti ovdje po cijeni od 5,99$,a ovdje imate još boja,i možete birati sa ili bez glittera ;)Naravno za one artikle koji nisu već sniženi možete upotrijebiti moj kod za 10% popusta ;)
Kako vam se sviđa ovaj ljepotan?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 komentara:

  1. Baš je fora lak, sviđa mi se i boja. Ja sam imala od Essenca neki termo lak, na normalnoj temperaturi je bio rozi, a na hladnom ljubičsti. I meni su isto ruke stalno hladne, ili ono samo dva prsta topla i onda su nokti na njima druge boje, presmiješno :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja taj,ali efekat je neusporediv,bp mi je 100 puta bolji ;)

      Izbriši
  2. dakle to funkcionira :D čekala sam da mi netko potvrdi :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...