četvrtak, 14. travnja 2016.

Biofarm Adria gold suho ulje za njegu kože lica i Adria gold noćna krema za lice - recenzija

Pozdrav lijepe moje!
Danas ćete kod mene moći pročitati malo drugačije štivo od onoga na koje ste navikle na mome blogu ;)
Donosim vam recenziju Adria gold suhog ulja za lice i noćne kreme iz iste linije od Biofarma.
Ovdje možete nešto više saznati o samom proizvođaču,mene je privuklo to što je naše,domaće,i prirodno,i inače koristim dosta njihovih proizvoda,tako da me ova suradnja jako veseli :)





*Adria gold fresh suho ulje sa smiljem za njegu lica 50 ml



"Bogata kombinacija ulja jojobe,makadamije,argana,slatkog badema te eteričnog ulja smilja i vitamina E doprinosi hidratizaciji i hranjenju kože lica,te ona postaje blistava,meka i njegovana.Lagana formula suhog ulja brzo se upija,ne ostavlja mastan trag i ugodnog je mirisa."

Potpisujem sve navedeno ;)
Bila sam malo nepovjerljiva prema ovom proizvodu,jer mi nije bilo jasno kako ulje može biti suho,ali već kod prvog nanošenja sam se uvjerila da je fantastično.Naime,ja imam mješoviti tip kože;t zona mi je masna,a obrazi suhi,što preko zime još više dolazi do izražaja,plus radim u trgovačkom centru gdje je suhi zrak i hrpa prašine,što pospješuje ljuštenje kože i akne,i iako imam blizu 40,lice mi izgleda kao da sam u pubertetu...
Ispočetka sam ulje stavljala navečer,na očišćenu kožu lica i vrata,svaki drugi dan.Pustila bih dvadesetak minuta da se upije,te sam zatim namazala lice noćnom kremom.
Prvi tjedan mi se koža lagano pobunila,što je kod mene uvijek slučaj kada promijenim bilo što u mojoj rutini.Ali već drugi tjedan sam primjetila da mi je koža nahranjenija i vlažnija,suhi dijelovi se nisu ljuštili,a masni dio nije bio mastan više nego obično,a i pojava akni se smanjila,pogotovo u predjelu vilice gdje su mi se najviše pojavljivale :)
Sada ga stavljam dva puta tjedno i to mi je sasvim dovoljno da mi koža bude nahranjena.Još jedan veliki plus kod ovog ulja je to da traje i traje,nisam potrošila niti trećinu,dok sam kremu potrošila do kraja ;)
Jako malo ga treba,jer koža upije koliko joj treba,sve preko toga je suvišno.Jedini minus je nedostatak nekakve pumpice ili aplikatora za nanošenje,moram ga nanositi na ruku,pa zatim razmazati po licu,pa mi pobjegne malo više nego što trebam ;)
Sve u svemu,ja sam prezadovoljna,i sigurno ću ga opet kupiti ;)

*Adria gold noćna krema s uljem argana i smilja 50 ml



"Noćna krema s alantoninom,shea maslacem,uljem argana i eteričnim uljem smilja.Bogata kombinacija prirodnih biljnih ulja i ekstrakata može blagotvorno djelovati na zdravlje kože lica te je štiti i njeguje."

Moram priznati da mi je ovo prva noćna krema.Nisam prije pridavala toliko važnosti da li je noćna ili dnevna,jednostavno,krema k'o krema,bitno da ne zateže :)
O koliko sam bila u krivu ! Znači,i ovu kremu sam koristila skoro dva mjeseca,potrošila je i kupila još jednu ;)
Krema je gušće teksture,ali ne tipa Nivea,nego se lijepo maže i ne upije odjednom,nego fino nahrani kožu,i u suradnji sa suhim uljem mi je preporodila kožu i lica i vrata,tako da definitivno preporučujem oba proizvoda :)
I krema i ulje imaju fini blagi miris smilja,za koji sam se bojala da će mi biti prejak,ali nije,baš je taman.

Nadam se da ste uživali u mom beauty postu,ako sam nešto izostavila,pitajte;)

Pusa,Nina :*

*oba proizvoda sam dobila na recenziju,što nije utjecalo na moje mišljenje o istima.
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...