petak, 20. veljače 2015.

Happy birthday,mr. President….

 

Vjerojatno ste pogodili tko je tema današnje manikure,za one koji nisu,tema je velika i neponovljiva Norma Jean,aka Marilyn Monroe ;)

Njen lik se nalazi na BPS ploćici BP-15,kao i uzorak kojim se nalazi na ostalim noktima.

Junaci ove priče,uz ploćicu su essence magnetic lak #02 hex hex!,kreč bijeli S-he 115,i crveni Gabrini N07.

Moram napomenuti da nisam baš zadovoljna sa manikurom,niti kako mi je Marilvn ispala,ali bolje nije išlo :(

No,što je,tu je,fotke su tu,pa pucajte ;)

20150131_220300 20150131_220317 20150131_220352 20150131_220406

Što vi kažete?Palac gore ili dolje?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 6:

  1. Meni ovo odlično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Palac gore! Mislila sam na prvu da se radi o water decals, ali mi je super sto ima plocica sa merlinkom za stambiljanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,ima ih dosta,ovo je jedna od ljepših ;)

      Izbriši
  3. ne kužim u čemu je fora,meni ovo skroz dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa znaš ono kada si zacrtaš nešto u tintari,pa ti ne ispadne kako si zamislila....to je to,ali ako ti kažeš da je dobro,onda valjda je ;)

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...