subota, 22. veljače 2014.

Mm sunday-french manicure

Evo i mene ove nedjelje,uhvatila sam malo vremena;)
Nisam jako dugo radila french,pa sam malo ispala iz štosa,i nokti su mi kratki,ali nisam mogla propustiti ovu temu,pa sam smućkala nešto ;)
Nisam baš zadovoljna,ali nemam vremena za popravni,pa što je tu je ;)
Naravno,pogledajte i noktiće mojih blogokolegica ;)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 20:

  1. aj ti lipo u smokve, mislila sam i sama ovako nešto slično napravit, sad moram nanovo upregnit mozak ;)
    super mi je... i strašno neobično vidjeti kratke nokte kod tebe :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti napravi,nece sigurno biti isto ;)
      I meni su nokti neobicni ovakvi,ali ne mozes i ovce i novce,narasti ce kada stvari dođu u normalu :)
      Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Prekrasno je ispalo, dali je to ona tehnika sa folijom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se dopada kombinacija i krajnji rezultat. Jesi li sunđerčićem tapkala boju ili celofanom?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam,tapkala sam spuzvicom bijeli crackle preko ljubicaste baze,i samo na vrhu povukla crtu preko toga,super brzo i jednostavno ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se sviđa kombinacija boja, lepa ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Spužvani crackl da zbilja odličan rezultat :)
    Super ti je ispalo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cipka mi je bila na umu,pa sam se sjetila toga,a mislim da sam bas kod tebe vidjela tu tehniku ;)
      Hvala ti ♥

      Izbriši
    2. Uvijek me veseli kad netko isproba nešto što sama napravim :) <3

      Izbriši
    3. Probam sve sto je dobro ;)

      Izbriši
  7. Divna kombinacija boja. A i ova tehnika sa crackle lakom i tapkanjem je bas zanimljiva. Definitivno je moram isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I mene mucila kratkoca noktiju :D super mi je uzorak na ovom bijelom, meni stamping nije pao na pamet vec mi je dosta bio sam french, nisam danas od velikih pothvata XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam stambiljala,spongala sam crackle,brzo a efektno ;)
      A vidis da se nesto moze iskemijati i na kratkim nokticima ;)

      Izbriši
    2. ne percipiram najbolje danas, meni na prvu izgledalo ko pecat >.<

      Izbriši
    3. Ma nemas frke,ja sam kriva jer nisam napisala u postu sto sam radila ;)

      Izbriši
  9. Predobro, baš mi se sviđa kako je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...