petak, 28. lipnja 2013.

NOTD-SpongeBob SquarePants & essence #01 bienvenido a Miami

 

Jeste li vidjeli “novu” LE kolekciju Miami roller girl ?

Ja sam si kupila “žuću” i ono predivno rumenilo,koje je btw,turbo super pigmentirano ;D

A prije nekih godinu dana sam dobila vodene naljepnice na recenziju od KKcenterhk-a,i pošto nisam imala adekvatni žuti lak za ovu manikuru,nisam ih odmah isprobala i poslije sam zaboravila na njih (bad bloger ;S).

Danas sam nalakirala žuću i sjetila se tih naljepnica,i mogu vam samo reći da cijeli dan buljim u nokte,preslatki su mi ;D

Prvo ću par rijeći o laku;lak je super pigmentiran,prvi sloj je malo “rupićast”,ali drugi sloj sve to lijepo popuni i prekrije.Četkica je deblja kao kod C&G lakića,ali je moja ukoso odrezana,pa sam imala malih problema sa aplikacijom,ali ništa strašno,sve mu opraštam,jer je boja super,ni presvijetla,ni pretamna ;D

Sušenje mu je dosta brzo ako se nanese u tanjem sloju,a pošto je dosta gust,kada krenete na drugu ruku morati čete ga malo promućkati,jer se počne zgušnjavati.

A jesam se raspisala,ajmo mi na slike ;D

spongeBob

spongeBob.JPG 2

spongeBob.JPG 3

spongeBob.JPG 4

spongeBob.JPG 5

spongeBob.JPG kolaž

Inače mi je ovo jedan od omiljenih crtanih likova,uz Patricka koji je još veća legenda,a i torte sam pravila kćerki za rođendan u njihovim oblicima,pa ću vam i njih pokazati (kad’ se već hvalim Smiješak s isplaženim jezikom ),i samo da kažem da je to bilo prije 6 godina kada fondan još nije bio toliko popularan,i kada se “crtalo” sa obojanim šlagom Smiješak s isplaženim jezikom

Patrick

spongeBob

I što kažete na moj “spužvasti” poduži post ?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 20:

  1. This is so cool,i love it!if you whant too se my blog http://simonails85.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je dobro! Bas mi se svidja! Ja isto volim spuzvu Boba, g. Kliještić mi je genijalan! :)

    Maja (Missundaztood)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme genijalno!! I nokti, ali torte su preodlične!!! Pogledala sam nekoliko prvih sezona Spužve Boba i sad da se sjetim gdje sam stala, morat ću nastaviti. Patrick je najbolji lik ikadah u povijesti ikada! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ja sam ih valjda sve pregledala po nekoliko puta kada mi je kćer bila mala,obožavam ih ;)

      Izbriši
  4. Odlično izgleda! Baš preslatka manikura! Veki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hihi, kako su slatki nokti i face od spongeboba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma slićice su zakon,cijeli dan buljim u nokte :D

      Izbriši
  6. Ajme, naljepnice su <3 Divni noktići! Persa

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme ženo... ne znam jesu li mi slađi nokti ili ove tvoje torte <3
    ma naljepnice su savršene, oćem i ja takve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ljube,mislim da su ipak torte slađe :P
      Sada znaš što ćeš tražiti za recenziju ako te pitaju ;)

      Izbriši
  8. Genijalno izgleda! I ja želim ove nalje! :D A torte su mi viruj mi draže ovakve nego s onim nejestivim slojevima ma kako umjetnički dobro izgledale! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. nemam ovog zutog al manikura s naljepnicama ti predobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  10. aaa, kak su dobro noktii :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...