četvrtak, 13. lipnja 2013.

Gabrini Diamond collection-swatches & review

 

Prije nekih mjesec dana mi je došlo pet lakića za recenziju od Dive.Ovaj put su to lakići iz Gabrini Diamond kolekcije,izabrala sam pet nijansi.

Gabrini Diamond

Gabrini Diamond.jpg 2

page

Dolaze u boćicama od 13 ml,po cijeni od 12,00 kn i meni su jedni od dražih radi hrpe shimmera u sebi.A ovo su nijanse koje su u kolekciji;

gabrini-diamond-lak-nokte-slika-10697382

Proizvođač je  Kadioglu Cosmetics A.S., Istanbul, Turska.; Zemlja podrijetla: Turska

Ja sam izabrala slijedeće nijanse;D 51,D 53,D 57,D 64,a gospođa Marija mi izabrala D 61,pošto nije bilo jedne boje koju sam tražila.

Prva na redu je nijansa D 51,lijepa crveno-narančasta nijansa sa puno srebrnog shimmera u sebi.Četkica mi je ok,potpuna prekrivenost u dva sloja,i dosta brzo sušenje.

Gabrini Diamond # D 51.jpg2

Slijedeća nijansa je D 53,zelena boja također sa puno zlatnog shimmera koji baš nije previše vidljiv na noktu,kao što je to slučaj sa ostalim lakovima sa takvom formulom(npr.P2 green palm tree,ili essence-ov choose me),prekrivanje u dva sloja.

Gabrini Diamond #D 53

Treća nijansa je D 57.U boćici više vuće na neon zeleno žutu,dok je na noktima više žut.Njegova formula je malo rijeđa od ostalih,pa su bila potrebna tri sloja za potpuno prekrivanje,sušenje također dosta brzo.

Gabrini Diamond #D 57

Četvrta nijansa je D 61.Ne znam kako bih opisala ovu boju,meni je između svijetlo smeđe i boje hrđe,lijepa jesenska boja sa shimmerom u sebi.Potpuno prekriva u dva sloja.

Gabrini Diamond #D 61

I zadnja,i meni najljepša, je nijansa D 64,prekrasna plava boja sa hrpom srebrnog shimmera u sebi.Potpuno prekrivanje u dva sloja,ok četkica,i brzo sušenje.

Gabrini Diamond #D 64

Čitala sam na par blogova da su cure dobile lakove iz ove kolekcije sa lošim i nejednakim četkicama.Kod mene su sve četkice jednake,malo tanje,ali sasvim ok apliciraju lak na nokat,tako da ja nisam imala nikakvih problema s njima.Swatchala sam ih na žlićice,ali sam ih sve isprobala na noktima,tako da vam mogu točno sve napisati.

Kao što sam rekla,meni je plavi najljepši,koji je vaš favorit?

 

*Proizvod poslan od strane uvoznika,za detalje pročitajte Disclosure policy

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 11:

  1. stavrno se razlikujemo u odabiru samo jednog laka :)kod mene je d51 stvarno loša četkica di je jasno vidljiva razlika u odnosu na ostale. dobro me namučila dok sam stavila prvi sloj laka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe,pa rekla sam ti :P
      Je,baš se vidi,ja sam valjda imala sreće,pa su sve jednake :)

      Izbriši
  2. I meni je plavi najljepši :=)

    OdgovoriIzbriši
  3. 53 i 64, za drugima se ne bih dvaput okrenila ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Po meni najljepsi zeleni, ali i plavi je super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...