petak, 10. svibnja 2013.

Franken #06 Summer nigt

 

Kao što ste primjetili,baš mi i ne ide smišljanje originalnih imena za moje frankene ;D

Ovaj je napravljen od slijedećih lakova; baza je Look by Bipa#101,a u njega sam dodala GR JJ #114,Fancy glam #03 i Posh polish Intergalactic ;D

franken #06 Summer night

franken #06 Summer night.JPG 2

franken #06 Summer night.JPG 3

franken #06 Summer night.JPG 4

franken #06 Summer night.JPG 5

franken #06 Summer night.JPG 6

Koji franken vam je najljepši do sada?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 11:

  1. Krasan jeeeee! Super si to napravila, nosila bih ga rado. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. mmm, baby blue! :D ovaj mi je najbolji dosad!

    OdgovoriIzbriši
  3. same glittere muckas, svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto bih dala 10$ kada ga mogu sama napraviti ;)
      Hvala ti,draga :X

      Izbriši
  4. ja mislila bit će koji p2 a ona frankena fura ;)
    krasan je... ne znam koji mi je ljepši, možda ipak onaj zelembać, nešto se gadno ložim na zelembaće u zadnje vrime :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još stigla poslikati i napisati post,treba se gostima posvetiti ;)
      Hvala ti ljube,primjetila sam ja da ti zeleniš :P

      Izbriši
  5. Divan je!
    Ja sam smućkala nedavno neka dva laka i dobila sam žgance, a ne lak. Nije to za mene. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :X
      Nemoj odmah odustati,ni meni ne uspije uvijek ;)

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...