petak, 3. svibnja 2013.

Franken #04 Summer time

 

Evo,kompić mi se smilovao,pa sam uspjela napisati i post ;D

Naime,najavila sam vam na face stranici da sam smućkala još jedan Indie franken,i meni je baš supač ;D

Uspjela sam uslikati samo dvije slike,jer,eto,i fotić mi se pokidao,ali srećom ok su ispale ;D

#03 Summer time

#03 Summer time.JPG 2

Uživo je mrvicu narančastiji,ali to je u biti to,sviđa vam se?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 12:

  1. Odličan!! Zašto ne napišeš post o tome kako radiš frankene, ili barem ubaciš u ovakve postove koje si lakove smiksala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;)
      Vidiš,to se nisam sjetila ;)
      Nije problem,nađeš lak koji je potrošen do pola,u ovom slučaju je to Eveline 8u1,dodala sam Gabrinija Summer Edition M112,i glitteraste zelene;NYX #163,Essence twins Edward i stari S-he #451.Prmućkaš i eto ti frankena;)
      Naravno,to možeš s bilo kojim bojama i lakovima ;)

      Izbriši
  2. kako je dobar, baš po mom ukusu!

    OdgovoriIzbriši
  3. tebi baš krenilo ovo kemijanje ;)
    dobar lak, bit će idealan za halloween <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će toga još ;)
      Pa zar je samo meni ljetni?

      Izbriši
    2. hehe, ma možeš ti njega nosit i ljeti i zimi, tko ti brani ;)

      Izbriši
  4. Danas mi je vise dan nekako za kremaste, ali lijep je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene su ljetne temperature,pa mi je ljeto ;)

      Izbriši
  5. prava svjeza boja za proljeće/ljeto

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...