ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

St. Patrick’s Day mani (Essence C&G we rock the green)

 

U boju ovog laka sam se zaljubila na prvi pogled O_O

Prekrasna “živa” zelena boja sa sitnim zlatno-zelenim shimmerom,prekriva u jednom sloju,mada sam ja stavila dva,šteta samo što nije bilo sunca da ljepota dođe do izražaja,ali sigurno čete ga gledati još na mojim noktima ;D

Ne slavim Svetog Patricka,ali nisam mogla odoljeti da ne napravim i ja nešto ;D

Zlatni lak je Essence C&G go bold! ,a ukrasi su iz China shopa ;)

Essence we rock the green-St Patty's Day

Essence we rock the green-St Patty's Day.JPG 2

Essence we rock the green-St Patty's Day.JPG 3

Essence we rock the green-St Patty's Day.JPG 4

Essence we rock the green-St Patty's Day.JPG 5

 

Meni se sviđa kako je ispalo,a vama?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 14:

  1. Baš je krasan zeleni lak a i cjelokupna manikura mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan je zelenko!! Djetelina je odlična, da je barem s 4 lista, za sreću :))

    OdgovoriIzbriši
  3. We Rock the Green je res perfektna nijansa. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel'da je? Najljepši zeleni lak koji imam :X

      Izbriši
  4. super manikura <3
    lak će biti moj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,ljube :X
      Grabi ga čim dođe,sada imaš i Kozmo koliko sam skužila :D

      Izbriši
  5. Fora su ukraci, ali ova zelena nikako nije moja boja ^_^

    OdgovoriIzbriši
  6. Teško mi je naći nijansu zelene da mi se sviđa, al ova je baš mmmm.. :) Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...