nedjelja, 3. ožujka 2013.

Spring stripes

 

Jeeej,konačno sunce,i odmah mi je glava puna ideja i imam volje i energije za sve,samo se nadam da će potrajati i da nas neće za Uskrs zatrpati snijeg ;DD

Konačno sam našla THE bijeli lak,prekriva u jednom sloju,lijepo se maže,nije prerijedak.Riječ je o S-he 115 ;D

Pokušala sam rekreirati jednu manikuru,ali,naravno nije mi uspjela,ali ni ova nije loša;D

Trebala je ispasti ovako;

aced76fc0e800d007f7667463b426be0

                         izvor

A ispalo je ovako;

spring mani 2 

spring mani 3

spring mani

spring mani.JPG 4

spring mani.JPG 5

Nije ni tako loše,jel’da? I ekipa je tu;

P2250099

Bijeli-S-he #115

rozi-Rapsodi #310

ljubičasti-Essence The one and only

žuti-Essence My yellow fellow

plavi-Look by Bipa kojemu nisam mogla naći ime

i zeleni-SGGM #55 iz prošloljetne LE ;D

Ako netko zna kako napraviti onakvu manikuru,javite mi ;D

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 15:

  1. super izgleda... :-)

    tutorial - https://www.youtube.com/watch?v=flOT8blujcA&list=PLFAF58308166B896B&index=1 :-P

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja tehnika je bila drugačna kot na prvi fotki (ti je že Ivana dala tutorial), ampak moram reči, da tvoja čudovito izgleda in prav kličeš pomlad z njo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je,definitivno je drugačija,hehe,ali eto,od mog muljanja nekada nešto i dobro ispadne ;))

      Izbriši
  3. Nije kao na prvoj slici, ali ni tvoj manikir nije ispao loš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. vec vidim da su ti cure rekle da se ova prva radi na drugi nacin, ali i tvoja verzija je dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,skužila sam da to nije to nakon prvog poteza kistom ;DD

      Izbriši
  5. trebala si pokazat i bijelog samog... snow mi je pri kraju i morat ću i sama ubost kojeg :D
    krasne proljetne bojice, me like :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo,drugi put,slobodno uzmi ovaj,preporučam ;)
      Ajm glad dat ju lajk :)))

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...