srijeda, 27. veljače 2013.

2nd blogoversary & occasional manicure-posh polish Intergalactic

 

Imala sam problema sa smišljanjem naslova današnjeg posta,kao što vidite,malo je podugačak ;S

Dakle,jučer je moj blogić proslavio drugi rođendan,sa 35 790 pogleda na blog,171 sljedbenikom , 214 fanova na facebooku i 89 followera na Pinterestu ;D

Za neke od vas i nisu velike brojke,ali meni su super velike,jer kada sam počela sa blogom,to je bilo samo kao neki album u koji sam spremala svoje crtkarije.S vremenom sam se naučila i kako ih poslikati(naravno,još učim),pa kada sada usporedim slike prije i poslije,majko mila,katastrofa ;DDD

Planirala sam napraviti i malo darivanje,ali gubitak posla mi je malo pomrsio planove,pa će darivanje malo pričekati,nadam se da se ne ljutite :*

Kao što ste već mogli vidjeti na faceu,neki dan mi je stigao prekrasan paketić iz Slovenije od krasne Deja zu,pa ako ne znate za nju,čekirajte je ;D

U paketu je bilo ovo ;

P2200084

Ovo su mi prvi proizvodi od svih ovih brandova,i ja sam presretna,pogotovo sa lakićima,koje sam jedva čekala isprobati Smiješak s namigivanjem

Prvi je došao na red posh polish no.12 intergalactic,branda beautyuk cosmetic.Ostatak kolekcije možete pogledati OVDJE.

Četkica je dosta tanka,ali pokupi dosta glittera,kojih ima u svim bojama i veličinama.Ja sam stavila dva sloja preko dva sloja Gabrinija M 107 iz Summer Edition kolekcije.I,naravno,top coat preko svega Smiješak s namigivanjem

Šteta samo što nije bilo sunca,da sve boje dođu do izražaja…

 

PP intergalactic

PP intergalactic.JPG 2

PP intergalactic.JPG 3

PP intergalactic.JPG 4

PP intergalactic.JPG 5

PP intergalactic.JPG 6

I kako vam se sviđa slavljenička manikura?

I imam još jednu molbu;naime Nails From Fairy Tale ima natječaj i moja Valentinovska manikura je među slikicama,pa ako vam se sviđa KLIK na link i glasajte Smiješak s namigivanjem

Nadam se da vas nisam udavila s ovim podugačkim postom Smiješak s isplaženim jezikom

Hvala vam svima što me čitate i trpite,svima šaljem veeeeeeliku pusu Crvene usne

Vaša Nina Smiješak otvorenih usta

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 12:

  1. sretan rođendan i neka ih bude još punooo :D
    odlična je slavljenička manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan rođendan i od srca zelim da još dugooo budes sa nama i da se statitika utrostruči

    OdgovoriIzbriši
  3. stariš i ti ;)
    čestitam, neka brojke rastu i dalje :D
    super manikura :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Starim,da,prebrzo,a da nije bilo tebe,ne bi bilo ni ovog bloga ;)
      Hvala ti ,ljube moja <3

      Izbriši
  4. Sretna blogogodišnjica! :) Slavljenički lakić je pregenijalan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan blogorođendan (kak je super što mi blogeri možemo slaviti dva rođendana godišnje :D), manikura je prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,draga ;)
      Jedino nije fer što samo za jedan dobivamo poklone ;D

      Izbriši
  6. super je ovaj glitter :) i sretan blogrodjendan :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...