ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Simple Easter neon mani ;)


Pozdrav,ljepotice i sretan vam Uskrs!
Pošto svi znate koliko posla ima oko Uskrsa,a još k tome mi je u subotu bio i rođendan,pa i puna kuća ljudi,nisam stigla napraviti neku crtkariju,pa sam se odlučila za jednostavnu uskršnju manikuru.
Bila sam i u shoppingu,i imam par novih bebica doma ;D


SGGM mintić je prekrasan,samo mu je formula malo rijeđa,pa mi je trebalo tri sloja da dobro prekrije nokat,ali mu je oprošteno,jer se dosta brzo suši ;))
Preko njega sam stavila kineski neon narančasti crackle,koji dosta dobro puca,i TC,naravno;)
Evo i slikica ;)









I,što kažete,može li proći i bez arta?



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 18:

  1. ovaj narancasti bas lijepo puca....100% bolje mi izgleda od deborinih....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha,a košta samo 10,00 kn za 15 ml....

      Izbriši
  2. Meni se baš ne sviđa narančasti crackle.
    Ali mi je zato mint lak prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene u proljeće baš "pucaju" ovakve jake boje ;))

      Izbriši
  3. Sretan rođendan! Manikura izgleda odlično! Gdje si kupila narandžasti crackle?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,draga :*
      Kod kineza,ima u svim bojama ;))

      Izbriši
  4. Eeeeh, srecan rodjendan sa zakasnjenjem! ^^ <3 Zelim ti mnoooogo srece, ljubavi, zdravlja i lakica! :D Manikir je divan. :}

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan rođendan draga!
    Jako lijepa manikura!

    OdgovoriIzbriši
  6. Minti je super, šteta što mu trebaju tri sloja :S

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene baš puca ova mint boja tak da mi je odličan! Za naranđasti nisam sigurna, super mi izgleda na tvojim noktićima ali kad je o mojim riječ nisam baš sigurna. Općenito se nisam baš ufurala u te crackle lakove.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su super kada mi treba nešto na brzinu ;))A boje,što luđe to bolje,valjda sada nadoknađujem sve one godine lakiranja s isključivo nude bojama ;DD

      Izbriši
  8. predobra kombinacija :-D
    ali ti zamjeram što nas nisi počastila barem slikom torte :-p
    sretan ti rođendan draga moja xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;))
      Nije bilo torte,pošto je Uskrs bio drugi dan,bili su "samo" kolači ;))

      Izbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...