ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

The dawn is broken,as my fingernail….


Uspjela sam uhvatiti dva ,(da,samo dva,šmrc,)lakića iz vampirske kolekcije.Danas ću vam pokazati The down is broken,meni je prekrasan,samo bih voljela da ima malo više crnog shimmera.
Kao što vidite, nokat na srednjaku mi je pukao do kraja,nije mi bio ovako kratak od osnovne škole,pa imam osjećaj kao da mi cijeli prst fali,a i morala sam skratiti i ostale nokte ;(((
Zanemarite zanoktice i suhu kožicu,imala sam naporan i težak tjedan,sljedeći tjedan ih liječim ;D



Pošto mi je nešto falilo,malo mi je bio nedorečen,”začinila” sam ga sa Essence twinsom  Julia.Tek onda mi je to bilo to.






Koje ste vi lakove upecali iz ove kolekcije?Koji vam je najdraži?
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 komentara:

  1. meni se lak isto sviđa... i već znam kako ću ga 'popraviti' kad kod mene dođe na red ;-D
    iskreno suosjećam zbog noktića... ali kod mene se ta priča ponavlja iz tjedna u tjedan :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj lak mnogo dobar,onako neobican,nije klasicni sivi,a opet nije ni metalik.Sorry zbog noktica,brzo ce da narastu

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...