ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Starry Night


Ideja za ovu manikuru mi je došla kada sam slušala jednu pjesmu….
Podloga je plavi Maybelline Electrick blue,Flakie je od Pupe,a zvjezdice od Essence-a.
Puno ljepše sve dođe do izražaja unutra,na direktnom svjetlu nije baš nešto,ali kada slikam u kući,slike su mi žute Tužni smiješak
Od njih 50-ak,ove dvije su mi najbolje,uživajte uz slike i pjesmicu Smiješak s namigivanjem
P5300004

P5300008

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 komentara:

  1. Ja tu ne vidim flakies, koji je to lak?
    Ipak lijepo je, volim plavu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To ti je lak od Pupe,nešto slično onom od Deborah Lipman,što je NC dobila...Ne znam kako da ga opišem,pa kažem flakie,jer uživo upravo tako izgleda,ali da me ubiješ na fotiću ga ne mogu uhvatiti :(((

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo je :).
    I pesma mi je lepa, prvi put je cujem :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...