srijeda, 30. ožujka 2011.

A great haul!


E,jučer sam se konačno dočepala svog prvog crackle-a Smiješak otvorenih usta!Ali uspjela sam uhvatiti samo bijeli,crnoga više nije bilo,a i ovaj bijeli je bio zadnji Tužni smiješakAli,zato sam našla i magnet,i još par lakića…U Mulleru imaju hrpu novih stvari,i nikada u životu mi nije bilo teže se odlučiti koje lakiće uzeti…Ali,morala sam nešto ostaviti i za drugi put Smiješak
Kamenčiće sam kupila kod kineza,vrlo povoljno,i jako sam zadovoljna,stvarno ih puno ima…
Moram vam ispričati jednu priču;dok sam se odlučivala koje ču lakove uzeti,kraj mene je bila jedna cura koja se također dvoumila između dva laka,na kraju nije znala koji da uzme,i pozove dečka-muža,da ga pita za savjet…(fatalna greška),a on joj odgovori,”Pa uzmi jedan koji češ nositi,nečeš valjda svaka dva dana mijenjati lak !!!???”Žena se pokunjila,uzela jedan lak,a ja nisam mogla k sebi doć Iznenađeni smiješak

Zato HVALA mom mužu koji stoićki podnosi moju ovisnost i ne prigovara,čak mi i on kupuje lakove i slićice Crveno srce

A sada na slike;nisam mogla izdržati ,morala sam probati crackle,pa sam ga namazala preko manikure iz zadnjeg posta,na srednjem prstu je malo čudno ispucao,jer sam ga deblje namazala,ali sve u svemu,sviđa mi se Smiješak otvorenih ustaBrzo se suši,i stvarno ga treba brzo mazati,a zbog uzbuđenja sam zaboravila očistiti nokte od viška,pa to nemojte gledati Posramljeni smiješak


P3290023

P3290028
     P3290031 


P3290032
P3290056



P3290059

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 5:

  1. Bas si se fino pocastila!Ovaj lavanda/lila lak mi je bas zanimljiv pa uradi jednu manikuru i s njim:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sigurno budem,samo se dvoumim hoću li prvo isprobati magnet,kamenčiće ili taj lila :S

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan shopping! Sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam totalno ljubomorna - kod mene još ništa od šopinga :-(
    pozdrav suprugu stoiku ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Marina-hvala,ja sam u sedmom nebu :)

    NC-nemoj biti ljubomorna,doći će skoro i do tebe,možda u Kozmu čak i prije nego u DM-u :))
    I ja moram ići u drugi grad po njih,moj stoik me vozio iz Vukovara u Osijek samo zbog lakova :DD

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...