utorak, 8. ožujka 2011.

A big mani disaster & my first franken


Neki dan sam bila u dm-u i nisam mogla odoljeti prekrasnom ljubičastom multi dimension lakiću od essencea,barem sam mislila da je prekrasan…Lak se zove purple cherry,i u boćici izgleda božanstveno,ali…Morala sam ga nanositi u dva sloja,prvi nije prekrivao ništa,ostajale su mi rupe,a kada sam stavljala drugi sloj,toliko se razlijevao,da mi je sva koža oko nokta bila ljubičasta.Sušio se dobrih sat vremena,i na kraju je bio crn.Kada sam ga htjela uslikati,ili je bio crn,ili sa blicom plave boje….Okinula sam jedno 50-ak slika i od tih 50 niti jedna nije bila dobra…Završilo je tako da sam ga odmah istu večer skinula i htjela baciti u smeće.Inače sam jako zadovoljna sa multićima,ne znam šta je s ovim…Onda sam se sjetila da imam jedan stari sh-e holo koji je blijedo roze boje,i uz moju svijetlu put izgleda grozno,pa ga nisam puno niti koristila,pa sam u njega umiješala malo tog katastrofičnog i par kapi crnog laka i dobila prekrasnu boju…


Katastrofa Tužni smiješak
DSC02059
DSC02065

A sada (tu idu bubnjevi),moja nova bojica Smiješak otvorenih usta
Zanemarite pečat,još se nisam uvježbala,i divite se prekrasnoj boji i mom prvom frankenu Smiješak s namigivanjem
DSC02070
DSC02071

U like Smiješak ?

I,usput,SRETAN DAN ŽENA!!Nadam se da ćete dobiti lijepe poklončiće (čitaj lakove ;) )





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...