ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Simple Christmas nail art

 

 

Evo mene sa prvom ovogodišnjim božićnom manikurom.Doduše,nije prva,ali prva koju objavljujem.

Komp je izgleda završio sa godišnjim,pa sada normalno radi ;D

Nije nešto posebno,ali je jako efektno,koristila sam za podlogu SGGM #44,šljoke su kineske Leiyu #39,a crveni je S-he #200.

PC100062

PC100064

PC100067

PC100070

 

U like?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Broj komentara: 14:

  1. Kak ja volim šljokice <3 A ove su prekrasne. Super ideja s crvenim lakom, baš je božićno. Užitak za moje oči :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ti hvala :*
    I ja obožavam šljokice i sada si mogu dati oduška s njima,a da me ljudi ne gledaju čudno ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. WoooW.. predobro,konačna nekva apstraktna..i'm in love *.*..Mislim da budem si posudila tvoju ideju..nemam takve lakove..al bude nešto slično valjda i kod mene ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma prava je bozicna!A nokti su ti oh wow,divni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,uspjela sam ih "uzgojiti",i nadam se da neče sada popucati kao i obično :)

      Izbriši
  5. Super je, pričara pravo božično vzdušje. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Me likes, definitivno bozicno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ma šta fali, super božićno, nemam primjedbi :D
    nadam se da će sad komp slušat i da ćeš malo češće bit tu ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...