petak, 26. kolovoza 2016.

Born Pretty 6pcs/set dotting pen Multi-size-review

Pozdrav drage moje!

Danas ću vam pokazati super toćkalicu,koju sam dobila na recenziju sa Born Pretty sajta !
Vjerojatno svi imate jednu,dvije toćkalice doma,pa tako i ja,ali ova je fantastićna :)
Iako piše da je set od šest dijelova,moja ima osam različitih nastavaka(4 sa manjim"kuglama" i 4 sa većim) koji se mogu spremiti u olovku.Olovka ima dvije strane,jednu za deblje/veće nastavke,i jednu za tanje/manje.Veličine "kugli" su stvarno različite,od najmanje do najveće,nisu tri iste,kao u nekim setovima.
Malo je reći da sam oduševljena sa ovom toćkalicom,jer je lijepa i praktična,a ima čak osam nastavaka ;)
Dakle,trk na Born Pretty,i ovdje možete naći svoju točkalicu po sniženoj cijeni od 4,60$ :)












:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala vam na vašim komentarima,Nina :**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...